Se også min blog med 700 vegetaropskrifter på lue-vegetarmad.blogspot.dk her

torsdag den 31. juli 2014

Så mødte jeg muren og måtte sluge en kamel!

Jeg mødte varmemuren, og den kunne jeg næsten ikke stille noget op imod. 
Jeg fungerer bare ikke godt fysisk, når temperaturerne er over 23- 24 grader, med høj luft fugtighed,.... så bliver jeg inaktiv fysisk og enormt utilpas, hvis jeg begynder på noget aktivt.

Jeg er en rigtig indfødt nordboer!

Så lige med et blev mine gåture kun hver anden dag, 
- i de sene aftentimer efter klokken 21, eller den meget tidlige morgen imellem klokke 5 og 6... og en hel del kortere... 
men, men det vigtigste for mig er... 
Det handler jo om at have det godt under hele processen
er regel nummer et, jeg har sat mig for! 
Mit liv er for kort til alt andet ;-)

I dag er vejret bedre, så jeg har gået fra Kongens Nytorv og hjem fra arbejde udover en stor del af Amager, for at nå op på de knapt 10 km, og jeg er glad... og træt :-)


Og så har jeg slugt en kamel, den kamel at jeg har tilmeldt mig et fitness center 
- noget jeg ikke troede, at jeg kom til ........
men jeg er så godt i gang, 
og jeg og min krop nyder de fysiske udfoldelser udenfor, 
og så jeg har stor lyst til at nå mine mål, 
dem jeg har sat... på den gode måde! 
- Så må vi se om kamelen ikke bliver en ven i stedet for :-)


Nu kan jeg motionere uanset vejr og vind - og vælger for mig som en selvfølgelighed altid udendørs aktiviteterne til, når det overhovedet er muligt, for det er bare så godt at være ude og følge årstider, vejr, vind og dufte, nyde, se, opleve.......
og så er fitness centret der som en slags buffer, og det har jeg det godt med. 

Det kunne jo også tænkes, at jeg vil lave lidt styrketræning, når der nu er mulighed for det ;-) 

Medlemskabet er sådan, at jeg kan tage en ven med ganske gratis...så kommer du forbi Amager, så husk det :-)
... jeg kan også tage en ven med ud på gåturene ;-)


...det med at det også handler om bæredygtighed her...tænk lige over den ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar