Se også min blog med 700 vegetaropskrifter på lue-vegetarmad.blogspot.dk her

fredag den 6. juni 2014

Grøn livsstil og Tøj:


Nyt tøj 
- Så køber jeg så vidt det er muligt økologisk tøj, 
og ser mig godt for i butikkerne mht. farvestoffer og lignende. 


Køber jeg almindeligt tøj - vasker jeg det altid inden brug, også sengetøj, da de varer næsten altid er præpareret med syntetiske kemikalier, for at vareren holder sig flot, og ikke krøller så nemt i butikkerne.  


Genbrug.   
Indkøb i genbrugsbutikker kan jeg rigtig godt lide, fordi jeg ønsker og tænker i genbrug og mindre spild. 
For mig er det en kærlighedserklæring til livet at tænke sådan  - der er så meget der kan genbruges :-)

Jeg syr også tøj om. 


En investering i symaskine er hurtigt tjent ind - her kan jo også købes en brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar